Dunántúli Kis- és Középvállalkozók szakmai blogja
A vállalkozók pihenőszobája

Ügyfélszerzés fizetett hirdetésekkel

2019-06-04
Ügyfélszerzés fizetett hirdetésekkel

Mivel az online jelenlét rengeteg lehetőséget rejt magában, ezért egyre több vállalkozó dönt úgy, hogy létrehoz egy weboldalt. A következő lépés rendszerint az, hogy fizetett hirdetések formájában elkezdik reklámozni az általuk kínált termékeket, szolgáltatásokat, amik szintén elősegítik a kereslet és a kínálat találkozását.

Facebook hirdetések

Megfigyelhető, hogy az online marketing eszközök között a közösségi médiának egyre nagyobb szerep jut. Ez abból fakad, hogy a Facebook, illetve az ahhoz hasonló oldalak, például az Instagram és a Twitter több millió látogatót regisztrál naponta. Ez remek lehetőséget kínál a hirdetésre, amihez csupán egy céges Facebook oldalt kell létrehozni. Ezek után a hirdetéskezelő felületen lehet beállítani, hogy a rendszer melyik online felületre generálja a látogatókat. A siker érdekében persze az is kell, hogy a weboldal és a Facebook oldal is rendszeres tartalommal legyen ellátva.

Google Ads hirdetések

A Google saját fejlesztésű hirdetőrendszere a Google Adwords, ami szintén lehetőséget kínál a vállalkozóknak arra, hogy eredményes hirdetéseket készítsenek. Míg a Facebook esetében a célközönséget életkor, nem, illetve érdeklődési kör szerint lehet meghatározni, addig a Google Ads reklámoknál a kulcsszavakon van a hangsúly. Ez azt jelenti, hogy a rendszer segít kiválasztani a releváns kifejezéseket, és azokra optimalizálja az elkészített hirdetéseket.

Etarget hirdetések

A Facebook és a Google hirdetések mellett az Etarget reklámok is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az online marketing eszközök között. Az ún. kulcsrakész kampányok mellett igénybe lehet venni a banner alapú reklámokat, a videóhirdetéseket és a remarketinget, de igény esetén a kattintás alapú hirdetéskészítésre is lehetőség nyílik.

Címkék

Online marketing eszközök