Dunántúli Kis- és Középvállalkozók szakmai blogja
A vállalkozók pihenőszobája

Praktikus és olcsó irodai alkalmazott

2019-01-20
Praktikus és olcsó irodai alkalmazott

Egyre népszerűbb szolgáltatás a virtuális asszisztens. Postára megy, adatokat tölt fel, digitalizál, táblázatot készít, mindent elvégez, amire egy irodában szüksége lehet. Tipikusan ajánlott vállalkozók és kisebb cégek számára.

Miért virtuális? Miért éri meg?

A mai világban egy vállalkozásnak nincs szüksége valódi irodára, arra pedig végképp nincs, hogy egy állandó titkárnőt alkalmazzon. Legtöbbször elég megbíznia egy alvállalkozót, aki elvégzi helyette a szükséges mindennapi teendőket. Mivel a modern technika adott, a munkához nincs szükség állandó fizikai érintkezésre, eredményes együttműködés jöhet létre akkor is, ha a munkaadó és az asszisztens szinte nem is találkoznak. A jó asszisztens számlaképes, ezért ezt a költséget a megbízó akár el is számolhatja, és nem kell a súlyos terheket fizetnie az állam felé. Az online asszisztens magának fizeti az irodabérlést, ő költ a saját felszerelésére, ő felel a saját tárgyaiért is. Ez egy nagyon jó üzleti lehetőség, ami praktikus és olcsó, írja egy sikeres üzleti hírportál, amely megbízható szolgáltatások és kiemelkedő magyar vállalkozások ajánlásával foglalkozik.

Virtuális asszisztens, az üzleti partner

Ki szereti az időrabló sorbaállást a postán? A virtuális asszisztens megszabadítja főnökét az egyik legkellemetlenebb élménytől, ami egy vállalkozás életében előfordulhat: a postára járástól. Elhozza vagy éppen feladja a leveleket. Egy vállalkozás elképesztő mennyiségű hivatali ügyintézéssel kénytelen szembesülni, ezért mindent meg kell tenni a feladatok optimalizálására.

Káosz uralkodik az irodában és a számítógépen, adathordozókon? A virtuális asszisztens digitalizálja a papíralapú adatokat, fénymásol, gépel, szkennel, archivál. Egységesíti őket, adatbázisba tölti, több helyre is lementi, hogy biztosan ne vesszen nyomuk. Ha kell, sokszorosítja, terjeszti vagy megőrzi.

Egy elfoglalt irodavezetőnek nem mindig marad ideje hivatalos levelekre, a több címzettnek szánt körlevelekre, meghívókra, köszönő üzenetekre és állandó e-mailezésre. Mostantól nincs is szüksége arra, hogy erre is értékes órákat szánjon, vagy hogy egy titkárnővel egyeztessen erről az irodában. Egy virtuális kolléga ebben is tud segíteni: rá lehet bízni a levelek írását, ehhez nem kell fizikai jelenletét, elég, ha online kap instrukciókat.

Címkék

Üzleti hírportál