Dunántúli Kis- és Középvállalkozók szakmai blogja
A vállalkozók pihenőszobája

Miért van szükség a PR linképítésre?

2019-09-18
Miért van szükség a PR linképítésre?

Annak érdekében, hogy a cégek, vállalkozások honlapjai a Google keresési listák élén szerepeljenek, nélkülözhetetlen, hogy a weboldalak létrehozásakor, finomhangolásakor szem előtt tartsák azt, hogy a keresőmotor milyen szempontok alapján rangsorolja a weblapokat. A közel ezernyi rangsorolási paraméter közül még mindig az oldalakra mutató linkek mennyisége, illetve erőssége határozza meg azt, hogy egy weboldal jó helyet tud-e szerezni.

A természetes linkszerzés nem mindig jöhet szóba

Tény, hogy az lenne a legjobb, ha PR linképítés helyett a cégvezetők úgymond természetes úton tudnának az oldalaikra mutató linkeket szerezni, ez azonban az esetek nagy részében nem megoldható. Ha kicsit jobban belegondolunk, akkor azonnal világossá válik, hogy például egy gázkazánról, egy kanapéról vagy egy hajfestékről egyszerűen lehetetlen olyan izgalmas cikkeket, blogbejegyzéseket készíteni, amiket aztán sok olvasó kiposztol és linkben megjelöli a webáruházat, ahol be lehet szerezni a termékeket. Ha ez meg is történik, akkor is csak legfeljebb néhány linket kap az oldal, ami még kevés ahhoz, hogy a Google értékesebbnek ítélje a weboldalt.

A konkurens cégek is építenek linkeket

Az igazság az, hogy manapság már rengetegen próbálják meg kiaknázni a PR linképítésben rejlő előnyöket, hiszen valóban kézzel fogható eredményeket hozhat a cégek számára. Éppen ezért nagy a valószínűsége, hogy a konkurens vállalkozók is beleteszik az idejüket, energiájukat és pénzüket abba, hogy megfelelő számú és minőségű linkekkel rendelkezzenek. Ha pedig ez így van, akkor csak úgy lehet felvenni velük a versenyt, hogy a cégvezetők hasonló módszerekhez folyamodnak, és nem sajnálják belefektetni az erőforrásaikat a minden szempontból megfelelő linképítésbe.

Címke: PR linképítés